.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری جلسات شوراي شهر انزلي در پشت درهاي بسته
هنگامي كه دور سوم شوراهاي اسلامي شهر در انزلي شروع به كار كرد مردم اميدوار بودند كه با توجه به گذشت دو دوره و همچنين حضور افراد داراي تجربه در امر شورا و شهرداري، شاهد تحول چشمگيري در امور شورا از تصميم گيري گرفته تا اجرا و اطلاع رساني باشند.

هنگامي كه دور سوم شوراهاي اسلامي شهر در انزلي شروع به كار كرد مردم اميدوار بودند كه با توجه به گذشت دو دوره و همچنين حضور افراد داراي تجربه در امر شورا و شهرداري، شاهد تحول چشمگيري در امور شورا از تصميم گيري گرفته تا اجرا و اطلاع رساني باشند.

گرچه در اين مدت مسلما تصميمات مثبت و قابل توجهي نيز توسط شورا گرفته شده اما جلسات اين شورا بي‌سر و صدا و پشت درهاي بسته برگزار مي‌شود.

خبرنگاران و مردم شهرستان هيچ اطلاعي از روز برگزاري جلسات ندارند و حتي يك بار از خبرنگاران براي شركت در جلسه دعوتي به عمل نيامده است.

البته برخي شنيده‌ها از افراد آگاه ( بعضي برگزيدگان مردم در شورا و همچنين كاركنان شورا) حاكي از آن است كه در اين مدت جلسه چنداني توسط اعضاي شورا برگزار نشده است .

يكي از اعضاي شورا كه خواست نامش ذكر نشود گفت : در اين مدت ما چندان جلسه‌اي در شورا نداشتيم و اغلب جلسات به دلايل مختلف لغو مي‌شود.

اين در حالي است كه شوراهاي شهرهاي ديگر مانند تهران به فكر توسعه و واگذاري بخشي از تصميم‌گيري‌ها به شوراهاي محلات افتاده‌اند.

همچنين در شرايطي شاهد اين وضعيت هستيم كه برخي مسوولان شهرستان و صاحب نظران از وجود كمبودها و مشكلات عديده در مسائل شهري سخن گفته و بحث بدهي هاي هنگفت شهرداري را مطرح مي‌كنند كه به اذعان شهردار انزلي اين بدهي ها از شهرداران سابق به جا مانده است.

يعني در دوره‌هاي اول و دوم شورا نيز مشكلات عديده‌اي وجود داشته كه شورايي‌ها نه تنها اقدام جدي براي آن به عمل نياورده‌اند بلكه محافظه‌كارانه حتي از طرح مساله و كمك گرفتن از كارشناسان خودداري كرده‌اند.

رييس شوراي اسلامي شهر انزلي در اين‌باره گفت: در مدت فعاليت شوراي اول و دوم بدهي شهرداري بيش از دو ميليارد تومان بوده و حيف و ميلهايي نيز صورت گرفته است.

"رمضان روان رمضاني" اظهار داشت: البته در يك سال و چند ماهه اخير نيز در اثر كارهاي عمراني صورت گرفته و كاهش ساخت و ساز و به‌تبع آن كاهش درآمد شهرداري ، مشكلات مالي افزايش يافته است.

وي با رد برگزار نشدن جلسه متذكر شد: شورا هفته‌اي دو بار جلسه دارد و بنده نيز به‌عنوان رييس شورا صبحها در شورا حضور دارم.

وي با پذيرش حق خبرنگاران براي حضور در جلسات علني شورا افزود: از اين پس زمان برگزاري جلسات به خبرنگاران اعلام خواهد شد.

مردم و خبرنگاران انزلي اميدوارند با توجه‌به مجرب بودن اعضاي شورا كه در بين آنها نخستين شهردار پس از انقلاب انزلي در مسند رياست شورا به چشم مي خورد و با بهره‌گيري آنها از نظرات كارشناسان و صاحب نظران در امور مختلف شاهد اقدامات مثبتي براي‌آباداني اين شهر زيباي گردشگري، تجاري كه از آن به عنوان پيشاني استان گيلان ياد مي‌شود، باشيم/ایرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.